Oferta pracy na stanowisku:

Administrator systemów FK i KiP

Opis
stanowiska

Arhelan to polska, dynamicznie rozwijająca się od ponad 30 lat sieć sklepów spożywczych. Działamy w województwach podlaskim, warmińsko-mazurskim, lubelskim, mazowieckim. Zatrudniamy ponad 1700 osób

Jesteśmy solidnym i społecznie odpowiedzialnym pracodawcą

Chętnie podejmujemy współpracę z osobami niepełnosprawnymi

Twoje
obowiązki
administracja systemem FK oraz KiP
kontakty i współpraca z dostawcą oprogramowania FK i KiP celem zapewnienia niezawodności i ciągłości działania tych systemów
pierwsza linia serwisowa dla użytkowników systemów FK i KiP
aktywny udział w prowadzonych projektach
współudział przy opracowywaniu koncepcji biznesowej oraz koncepcji technicznych w swoim obszarze kompetencji
tworzenie instrukcji oraz prowadzenie szkoleń dla użytkowników końcowych
Oczekiwania
od kandydata
wykształcenie wyższe, preferowane informatyczne bądź pokrewne
dobra znajomość zagadnień: Finanse i Księgowość oraz Kadry i płace
znajomość języka SQL
znajomość oprogramowania ETL (Tableau, Talend lub innego podobnego)
podstawowa administracja serwerami aplikacyjnymi oraz bazami danych
podstawowa znajomość Active Directory oraz środowisk serwerowych Windows 2012/2016
znajomość systemów ERP (moduł Finanse), w szczególności znajomość oprogramowania Xemi (Merinosoft)
podstawowa umiejetność programowania w dowolnym języku programowania (lub języku skryptowym)
zdolności analityczne
umiejetność pracy z klientem, kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów
wysoka kultura osobista, profesjonalizm i zaangażowanie
Możemy Ci
zaoferować
Zatrudnienie w polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Uczciwe i jasne zasady zatrudnienia/współpracy
Terminowość w wypłacaniu wynagrodzenia
Umowa o pracę/umowa B2B
Atrakcyjne wynagrodzenie
Pozostałe
ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z REKRUTACJĄ W SKLEPIE SIECI ARHELAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
Drogi Użytkowniku!
Ciasteczka z kawą smakują najlepiej!